1. Универзитет на коме студирате
3. Година студија:
4. Пол:
5. Процените животни стандард Ваше породице.
Након увођења ванредног стања, високошколски наставници су прилагодили своје курсеве онлајн настави.
На питања од 6. до 9. означите колика је била учесталост различитих облика онлајн наставе на предметима које си ти похађао/ла у овом семестру.
6. Наставници су нас упутили на литературу за предмет путем електронске поште.
7. Наставници су објављивали додатне материјале за учење (нпр. видео снимке, презентације, квизове) на платформама какве су, на пример, Moodle, Google classroom.
8. Наставници су били доступни за консултације у вези са градивом путем електронске поште или на друге начине.
9. Наставници су реализовали наставу путем платформи за видео конференције (нпр. Zoom).
11. Да ли сте због увођења ванредног стања променили амбијент за учење?
12. Где сте живели пре ванредног стања?
13. Где сте живели током ванредног стања?
15. Са ким сте живели пре ванредног стања?
16. Са ким сте живели током ванредног стања?
19. На који начин је промена амбијента утицала на Ваше учење?
Неки од наставника су у преходном периоду прилагођавали наставне садржаје актуелној ситуацији, нпр. наводећи примере који су релевантни за актуелни контекст, осмишљавајући предиспитне задатке који су повезани са актуелним контекстом.
21. Да ли су твоји наставници прилагођавали садржаје учења актуелном контексту пандемије?
Из Вашег угла, како бисте оценили прилагођавање садржаја у контексту пандемије?
Своје одговоре на питања од 23. до 27. рангирајте на скали од -2 до +2
23. -2 Отежавајуће; +2 Олакшавајуће
24. -2 Незанимљиво; +2 Занимљиво
25. -2 Бескорисно; +2 Корисно
26. -2 Бесмислено; +2 Смислено
27. -2 Стресно; +2 Опуштајуће
Процените захтевност онлајн наставе у поређењу са уобичајеном наставом.
За сваки од понуђених критеријума у питањима 28. до 34. процените који приступ учења је захтевнији, тражи више (без обзира да ли то вама лично одговара) или нема разлике.
28. Време које је потребно за реализовање предиспитних задатака
29. Читање/писање у реализацији предиспитних задатака
30. Самосталност у планирању активности учења
31. Самосталност у учењу
32. Корекције приступа учењу
33. Усклађивања учења различитих предмета
34. Коришћење литературе и других извора
36. Генерално гледано, онлајн настава је у поређењу са уобичајеном:
37. Да ли су промене у начину реализације наставе у овом семестру промениле ваш приступ учењу?
39. Како бисте проценили своју просечну мотивацију за учење у току студија? (-2 ниска мотивација; +2 висока мотивација)
41. Како бисте проценили своју мотивацију за учење у онлајн окружењу током ванредног стања? (-2 ниска мотивација; +2 висока мотивација)
43. -2 Напето; +2 Опуштено
44. -2 Бесно; +2 Мирољубиво
45. -2 Расуто; +2 Сконцентрисано
46. -2 Исцрпљено; +2 Енергично
47. -2 Забринуто; +2 Безбрижно
48. -2 Безвољно; +2 Ентузијастично
49. -2 Незаинтересовано; +2 Заинтересовано
50. -2 Нервозно; +2 Смирено
51. -2 Напето; +2 Опуштено
52. -2 Бесно; +2 Мирољубиво
53. -2 Расуто; +2 Сконцентрисано
54. -2 Исцрпљено; +2 Енергично
55. -2 Забринуто; +2 Безбрижно
56. -2 Безвољно; +2 Ентузијастично)
57. -2 Незаинтересовано; +2 Заинтересовано
58. -2 Нервозно; +2 Смирено
Означите у којој мери су наставници током онлајн наставе били заинтересовани за индивидуалне разлике између студената, које су у вези са учењем.
59. Наставници су показивали интересовање за разлике између студената и разлике у условима за учење.
60. Наставници су прилагођавали наставу разликама између ученика и разликама у условима за учење.
Процените комуникацију с наставницима у уобичајеној настави/учењу и онлајн настави/учењу.
За сваки од доле наведених показатеља комуникације с наставником процените како је реализован у два приступа учењу.
63. Давање инструкција за предиспитне задатке
64. Давање обавештења и организационих информација битних за наставу
65. Консултовање за групне радове
66. Појашњавање садржаја без захтева студената
67. Појашњавање садржаја на захтев студента
68. Дељење додатних материјала (видео клипова, додатних занимљивости везаних за наставни садржај, радова из научних часописа и слично)
69. Давање повратне информације за урађени задатак